Projekty unijne
10/07/2023
Projekty unijne
Zwiększenie odporności na czynniki losowe oraz wzrost konkurencyjności firmy MS PRIME Marcin Szczebiot poprzez wdrożenie innowacyjnego programowania do cyfryzacji procesu zarządzania przedsiębiorstwem
Projekt pn. „„Zwiększenie odporności na czynniki losowe oraz wzrost konkurencyjności firmy MS PRIME Marcin Szczebiot poprzez wdrożenie innowacyjnego programowania do cyfryzacji procesu zarządzania przedsiębiorstwem” realizowany na podstawie Umowy o dofinansowanie nr POIR.06.02.00-20-0135/21-00 z dnia 28.09.2022 r. w ramach Osi priorytetowej VI. Zwiększenie potencjału przedsiębiorstw i przygotowanie do cyfrowej transformacji w kontekście pandemii COVID-19, Działania 6.2 Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020
W ramach Projektu Wnioskodawca chce wprowadzić do swojej działalności innowacyjne oprogramowanie, które umożliwi sprawne oraz profesjonalne zarządzanie projektami oraz zadaniami firmy w sytuacji kolejnego kryzysu spowodowanego czynnikami losowymi, w tym pandemią COVID. Inwestycja przyczyni się również do wzrostu konkurencyjności na rynku.
Celem Projektu jest wprowadzenie innowacyjności procesowej obejmującej usługi świadczone przez firmę, zarządzanie przedsiębiorstwem i zadaniami, komunikację, zabezpieczenia sieci oraz archiwizację, dzięki której firma przygotuje się na wypadek wystąpienia epidemii lub podobnego kryzysu, zwiększy efektywności oraz sprawność działania. Ponadto, wzrośnie konkurencyjność przedsiębiorcy, przez co zwiększy się szansa na pozyskanie nowych klientów i wzrost przychodów ze sprzedaży.
Cele szczegółowe:
- Cyfryzacja procesów biznesowych do 31.08.2023 r.
- Możliwość prowadzenia działalności w wypadku silnych obostrzeń, w tym działalności zdalnie przez max 250 użytkowników.
- Utrzymanie płynności finansowej przedsiębiorstwa na poziomie większej lub równej 1,0.
- Utrzymanie relacji ze stałymi partnerami biznesowymi oraz pozyskanie nowych klientów.
- Utrzymanie aktualnej pozycji rynkowej z perspektywą rozszerzenia udziału w runku podlaskim o 20%.
- Zwiększenie sprawności działania o 90%.
Projekt zakłada realizację następujących zadań:
- Zadanie dot. zakupu środków trwałych – Przygotowanie specjalistycznych stanowisk pracy do wdrażanych systemów informatycznych.
- Zadanie dot. zakupu autorskiego oprogramowania gotowego firmy Techio.pl Marek Budkiewicz – Zakup innowacyjnego oprogramowania do cyfryzacji procesu zarządzania projektami i procesami biznesowymi firmy.
- Zadanie dot. zakupu usługi programistycznej – Wdrożenie innowacyjnego, darmowego oprogramowania Business Intelligence do cyfryzacji procesu świadczenia usług doradczych wraz z jego rozbudową o dodatkowe funkcje oraz wdrożenie systemu archiwizacji.
- Zadanie dot. zakupu usług szkoleniowych – Szkolenie specjalistyczne dotyczące wdrożonego innowacyjnego oprogramowania.
Poprzez modyfikację procesów świadczenia usług i zarządzania łatwiejsze będzie dotarcie do nowych grup docelowych oraz utrzymanie dotychczasowych klientów, w tym w warunkach wymagających kontaktów zdalnych.
Okres realizacji projektu: 28.09.2022 – 31.08.2023.
Wartość Projektu: 178 500,00 PLN
EFRR: 151 725,00 PLN
Michałkowo
Projekt „Michałkowo” RPPD.03.01.01-20-0430/19 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III KOMPETENCJE I KWALIFIKACJE. Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.
Planowany okres realizacji Projektu: 01.07.2021r. – 30.06.2023 r.
Wartość projektu: 2 692 932,64 PLN
Wartość dofinansowania: 2 288 992,74 PLN
Beneficjent/Wnioskodawca – SORBUS Jakub Gryko.
Partner Projektu – MS PRIME Marcin Szczebiot.
Celem głównym Projektu jest wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej wśród 81 (42K, 39M) dzieci Gminy Michałowo poprzez stworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego, realizację zajęć wyrównujących szanse edukacyjne, zajęcia z kompetencji kluczowych oraz zajęcia dla 4 dzieci niepełnosprawnych, a także wzrost kwalifikacji/kompetencji 3 (3K) zatrudnionych nauczycieli w terminie do 30.06.2023 r.
Wykaz zajęć dostępnych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu
Zajęcia dodatkowe w zakresie stwierdzonych deficytów | Liczba uczniów objętych wsparciem |
---|---|
Zajęcia logopedyczne, zajęcia indywidualne, 40h/os. w okresie XI.2021 – VIII.2022 |
16 dzieci |
Zajęcia o charakterze korekcyjno-kompensacyjnym, zajęcia grupowe (10 grup – 5 os./gr), 25 tygodni x 2 zajęcia w tygodniu, czas trwania zajęć – 1h (45 min), w okresie XI.2021 – VIII.2022 |
50 dzieci |
Integracja sensoryczna, zajęcia indywidualne 3 razy w tygodniu przez 25 tygodni, czas trwania zajęć 1 h (45 min), w okresie XI.2021 – VIII.2022 |
4 dzieci |
Sensoplastyka, zajęcia grupowe (10 grup – 8 os./gr), 25 tygodni x 1 zajęcia w tygodniu, czas trwania zajęć – 1h (45 min), w okresie XI.2021 – VIII.2022 |
80 dzieci |
Spotkania z psychologiem, zajęcia indywidualne 2-3 razy w tygodniu przez 19 tygodni, w okresie VI-X.2022 |
8 dzieci |
Super rockets, zajęcia grupowe (10 grup – 8 os./gr), 19 tygodni x 2-3 zajęcia w tygodniu, w okresie VI-X.2022 |
80 dzieci |
Terapia ręki, zajęcia indywidualne 2-3 razy w tygodniu przez 19 tygodni, w okresie VI-X.2022 |
6 dzieci |
Zajęcia zdrowy kręgosłup, zajęcia indywidualne 1 raz w tygodniu przez 16 tygodni, w okresie VI-X.2022 |
10 dzieci |
Zajęcia w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych | Liczba uczniów objętych wsparciem |
Koło z języka angielskiego, zajęcia grupowe (6 grup – 10) | 60 dzieci |
Koło artystyczne (plastyczno-kulinarne), zajęcia grupowe (6 grup – 10 os./gr), zajęcia 2 godziny w tygodniu, w okresie XI.2021-VI.2023 |
60 dzieci |
Koło teatralne, zajęcia grupowe (2 grupy – 15 os./gr.), zajęcia 1 godzina w tygodniu, w okresie XI.2021-VI.2023 |
30 dzieci |
Koło matematyczne, zajęcia grupowe (6 grup – 10 os./gr.), zajęcia 1 godzina w tygodniu, w okresie XI.2021-VI.2023 |
60 dzieci |
Zajęcia rytmiczno-taneczne, zajęcia grupowe (5 grup – 10 os./gr.), zajęcia 1 godzina w tygodniu, XI.2021-VI.2023 |
50 dzieci |
Zajęcia edukacyjno- wychowawcze z tańca i dobrych manier z elementami rytmiki, zajęcia grupowe (10 grup – 6 os./gr.), zajęcia 1 godzina w tygodniu, V.2022-VI.2023 |
60 dzieci |
Szachy, zajęcia grupowe (5 grup – 10 os./gr.), zajęcia 1 godzina w tygodniu, V.2022-VI.2023 |
50 dzieci |
Doskonalenia kompetencji nauczycieli w zakresie pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Liczba nauczycieli objętych wparciem |
Studia podyplomowe Integracja sensoryczna, 2 semestry | 2 nauczycieli |
Studia podyplomowe Oligofrenopedagogika, 3 semestry | 1 nauczyciel |
Trener TUS I i II stopień | 3 nauczycieli |
Pozytywna dyscyplina | 3 nauczycieli |
Wyjazdy edukacyjne | 81 dzieci |