Turystyka i rekreacja
Wprowadzenie
Turystyka i rekreacja
Jako jeden z pionierów cyfryzacji, branża turystyczna jest liderem w dziedzinie marketingu spersonalizowanego, dynamicznego ustalania cen oraz rozwoju innowacyjnych modeli biznesowych. Polska jako kraj turystyczny jest coraz bardziej atrakcyjnym miejscem dla gości zagranicznych, lecz mimo pozytywnych czynników rozwoju polskiej turystyki przed polskimi przedsiębiorstwami tej branży istnieje sporo wyzwań, do których należą: tworzenie nowych produktów turystycznych oraz identyfikowalnych obszarowo marek i wizerunków pozwalających konkurować na różnorodnym rynku turystyki. Wspieranie i rozwój tej dziedziny jest niewątpliwie istotnym, ale i kosztownym działaniem. Dlatego też warto poszukiwać różnego rodzaju form finansowego wsparcia. Pomocne mogą być w takim przypadku dotacje czy projekty, które w sposób realny mogą przyczynić się do rozwinięcia działalności, wdrożenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych, zmodernizowania infrastruktury turystycznej, a w efekcie stawania się coraz bardziej atrakcyjnym i konkurencyjnym graczem na rynku.